عتبات نیوز /مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی امیر خالقی، با اشاره به رویکرد آستان قدس رضوی در استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی، اظهار کرد: در نخستین گام، دیوارنگاره چهار راه شهدا با طرحی جدید تغییر یافت. در این طرح، از پرچم گنبد حرم مطهر رضوی که نمادی شناخته‌شده برای مردم و مزین به آیه شریفه “نصرٌ من الله و فتحٌ قریب” است به عنوان پیام اصلی انتخاب و اکران شد.

وی با تأکید بر گسترش این اقدام به سایر نقاط شهر ادامه داد: از همان ساعات اولیه پس از وقوع حادثه تروریستی، فرآیند طراحی و نصب بنرهای تمثال شهدا به ویژه سرداران شهید و شهدای دانشمند هسته‌ای آغاز و سپس در ادامه با بهره‌گیری از طرح پرچم گنبد مطهر، اکران‌های جدید در سطح شهر شکل گرفت.

به گفته مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، تاکنون بیش از ۸۰ سازه محیطی شامل تابلوها، بیلبوردها، استرابوردها، عرشه‌ پل‌ها، استند موسسات و سازمان‌ها و دیگر فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر و محدوده‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به‌ویژه رینگ‌های ورودی و تابلوهای زیرگذر حرم مطهر به این طرح‌ها اختصاص یافته‌اند.

خالقی افزود: ما از همه ظرفیت‌های تبلیغات محیطی شهری بهره گرفته‌ایم ضمن اینکه از ایده‌ها و پیشنهادهای خلاقانه شهروندان، طراحان و هنرمندان نیز استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق تماس با شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۳۸ (مرکز مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی) با ما در میان بگذارند.

 

تاریخ انتشار 1404/03/30