به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت در حاشیه مراسم بدرقه نخستین گروه معتمرین ایرانی که پس از ۹ سال وقفه عازم سرزمین وحی می شوند در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت الهی و تلاش همه دست اندکاران مقدمات تشرف عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت در حاشیه مراسم بدرقه نخستین گروه معتمرین ایرانی که پس از ۹ سال وقفه عازم سرزمین وحی می شوند در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت الهی و تلاش همه دست اندکاران مقدمات تشرف عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی فراهم شد .
وی توضیح داد: در این مرحله از اعزام ها که تا قبل از عزیمت زایران حج تمتع پایان می پذیرد، حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۶۴ کاروان کاروان به سرزمین وحی رهسپار می شوند.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در انتظار سفرهای عمره مفرده هستند ازتلاش همه دست اندرکاران به ویژه دولت سیزدهم ورییس جمهوری کشورمان بری تسهیل امور قدردانی کرد.
حسینی تصریح کرد: سفرهای عمره بگونه ای برنامه ریزی شده که زایران کشورمان ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه حضور دارند.
وی درخصوص حج تمتع نیز گفت: پروازهای حج تمتع ۱۴۰۳ از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تمامی مقدمات لازم برای تشرف حجاج ایرانی فراهم گشته است.