مهر/ عضو تیم ملی کاراته کشورمان در دومین مبارزه خود به پیروزی رسید و راهی فینال شد تا در آستانه کسب مدال طلای نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی قرار بگیرد.در ادامه مسابقات کاراته، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و در وزن سومین مبارزه خود برابر «تراوات» از تایلند صاحب برتری شد و به دیدار […]

مهر/ عضو تیم ملی کاراته کشورمان در دومین مبارزه خود به پیروزی رسید و راهی فینال شد تا در آستانه کسب مدال طلای نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی قرار بگیرد.
در ادامه مسابقات کاراته، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و در وزن سومین مبارزه خود برابر «تراوات» از تایلند صاحب برتری شد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد تا به مصاف حریف قرقیزستانی برود.
این کاراته کای قرقیزستانی در نیمه نهایی و در یک مبارزه نزدیک ۵ بر ۴ «طارق حمدی» قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از عربستان را شکست داده بود
گنج زاده امروز کار خود را با برتری برابر «گیاسیان» از لائوس آغاز کرد و سپس «محمد آویاس» پاکستانی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد.
آتوسا گلشاد نژاد دیگر نماینده کشورمان در مسابقات امروز در وزن ۶۱- کیلوگرم در مبارزه نخست «ساره العامری» نماینده امارات را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده ویتنام و ماکائو خواهد رفت. در این وزن هم ۱۶ کاراته کا حضور دارند. مسابقات این وزن از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.