جانشین فرمانده کل سپاه گفت:فتنه زمینه ساز تحریم بود،همانا که دشمن قسم خورده ی ما گفت حال که فتنه شکست خورده است، وقت تحریم است .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری عتبات، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه امروز(یکشنبه) د رمراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه که در میدان امام حسین(ع) برگزارشد در آغاز سخنان خود ضمن سلام و صلوات بر محمد و ال محمد دستاورد های انقلاب و هوشیاری انقلاب را بیان کرد.    وی در ادامه افزود:مساله ی نه دی و این روز ،روز با شکوه و فراموش نشدنی است که تاریخ  ملت عزیز ایران حماسه ی زیبایی ساخت و آرزوهای دشمن قسم خورده ی این ملت بر باد شده دانست.   وی تصریح کرد: فتنه نه دی هشتاد و هشت مانند جنگ بود و به جای جنگ در بیابان ها این جنگ را به داخل شهر و کوچه های این کشور آوردند و خواب هایی برای خود دیده بودند،همانطور که در قرآن در مورد فتنه آیه آمده است که فتنه از قتل بدتر است دشمنان ما در صدد قتل ملت بودند که این آرزو را به گور بردند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آن ها آمده بودند بجای اینکه در راه انقلاب شهید شوند عکس شهدای این انقلاب عمل کردندو آشوب و تزلزل امنیت را در این سرزمین آوردند ،سعی کردند در مناطق مختلف این فتنه را پخش کنند ،دشمنان ما در قلب هایشان مرض و فتنه وجود داشت و نقشه ی مرموز و ویرانگری را کشیده بودند که میلیارد ها تومان به این کشور ضرر زد ،ملت ایران را در جهان تحقیر کردند و به جهان نشان داده بودند که قدرت داخلی ایران سست شده است، زیرا قانون آن ها این است که اگر قدرت داخلی سست شود سیاستش نیز بهم میریزد و امکان زمین خوردن آن مملکت زیاد است.   سردار سلامی عنوان کرد:مردم این مملکت فتنه ی نه دی را تشییع و دفن کردند و نه دی تصویر زیبای تجلی شکوه این ملت بود،ملت ایران میدانست از تاریخ دست گرفته بود که اگر ولی زمان خود راتنها بگذارد خار و ذلیل خواهند شد مانند زمان امام حسن مجتبی که امام خود را تنها گذاشتند.   وی گفت: گوارای شما باد شهد شیرین این پیروزی!ملت ایران به جهان نشان داده است که اگر جنگ و یا فتنه ای را دشمنان اسلام راه بیندازد خاموش کننده ی این فتنه ها و این جنگ ها تنها ایران است.   جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد:خدای بزرگ شاهد باش ما امام مان را در هیچ صحنه ی سختی تنها نخواهیم گذاشت ای خدای بزرگ شاهد باش ما پشت سر رهبر بزرگمان قله های پیروزی را فتح خواهیم کرد،امروز شما مقاومت های مردم ایران را میبینید که رهبر عزیز ما بزرگ‌ترین نقش را در توطئه ها ایفا کردندو خدا به رهبر عزیزمان شرح صدر داده است و او را همانند راهنما برای همه ی مردم ایران قرار داد،انقلاب پس از فتنه ی هشتاد و هشت به پیشرفت خود ادامه داد ،هر چند با این فتنه تحریم ها آغاز شد.


فتنه زمینه ساز تحریم بود

سردار سلامی درادامه گفت:فتنه زمینه ساز تحریم بود،همانا که دشمن قسم خورده ی ما گفت حال که فتنه شکست خورده است، وقت تحریم است ،ما امروز از مرز موازنه از دشمنان مان گذشته ایم گزینه ی مساوی مردود است ناممکن است!زیرا ایران آنقدر قدرت ذخیره کرده است که می‌تواند راه را برآمریکای جنایتکار ببندد،آمریکا امروز به زوال سیاسی رسیده و بیش‌ترین زوال زوال عقل آمریکاست که رهبرانش در بیابان های این کشور به هدر می‌دهند،جبهه ی استکبار به کل بهم ریخته استآنها عکس تعهدات خود عمل میکنند و این یعنی سرگردانی این یعنی نداشتن راه کار های راهبردی در کارهایشان،اما سرانجام مجبور می‌شوند که کنار بکشند.     وی در  پایان خاطرنشان کرد:ملت ایران میدانند مذاکره شکننده وحدت ملی ماست و میدانند اگر به دشمن فرصت مذاکره بدهند آنها خوشحال می‌شوند در حالی که این کار برای ما زننده است آنها فکر می‌کردند با افزایش تحریم ها می‌توانند به کشور ما آسیب بزنند،منطق ما برای عدم مذاکره این است که وقتی قدرت مقاومت داریم ،مقاومت میکنیم زیرا صبح برای این ملت نزدیک استو صلح نمیکنیم چون عواقب صلح را میدانیم ،ما از هر زمان دیگریامروزامیدوارتریمدشمنان ما نا توانندقدرت انباشته ی ما نه برای شکست نخوردن است بلکه برای پیروز شدن است آمریکا هنر شکست ‌خوردن را آموخته است و شما همیشه پیروز باشید.  

انتهای پیام

  • نویسنده : مشفق
  • منبع خبر : خبرگزاری عتبات