در پی افزایش درز اطلاعات مهم نشست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم قرار است به تمام وزرا در ابتدای جلسات، یک دفترچه یادداشت بدهد و در آخر از آن‌ها تحویل بگیرد. به نقل از شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی، نتانیاهو قصد دارد که اقداماتی در راستای ممانعت از درز اطلاعات حساس نشست‌های […]

در پی افزایش درز اطلاعات مهم نشست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم قرار است به تمام وزرا در ابتدای جلسات، یک دفترچه یادداشت بدهد و در آخر از آن‌ها تحویل بگیرد.

به نقل از شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی، نتانیاهو قصد دارد که اقداماتی در راستای ممانعت از درز اطلاعات حساس نشست‌های امنیتی به ویژه نشست‌های کلیدی اتخاذ کند.

این اقدامات در پی افزایش درز اطلاعات نشست‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و صورتجلسه‌ها انجام می شود.

به نوشته این منبع صهیونیستی، برخی مسئولان دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رهبران دستگاه های امنیتی اخیرا از ترس فاش شدن صحبت‌هایشان در نشست‌ها اظهارنظر نمی‌کنند و در نشست‌های کوچک‌تر، نظرات خود را اعلام می‌کنند.

منابع آگاه تاکید کردند که وزرای صهیونیست که در نشست‌های حساس امنیتی از جمله نشست‌های کلیدی مشارکت می‌کنند، با خود دفاتر یادداشت شخصی می‌آورند و مسائل مطرح شده در جلسات را نوشته و بعدا فاش می‌کنند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو از این رفتارها بسیار خشمگین و به طور مستقیم برخی از وزرا را سرزنش کرده است.

نتانیاهو همچنین شروع به اقداماتی در راستای ممانعت از فاش شدن اطلاعات جلسات از سوی وزرا و دستیاران آن‌ها کرده است.

از جمله اقداماتی که قرار است در این راستا اتخاذ شود، توزیع دفاتر یادداشت به وزرا و گرفتن از آن‌ها در پایان جلسات است.

«آفی گیل» معاون نتانیاهو در امور نظامی قرار است که این ماموریت را برعهده بگیرد.

دفتر نتانیاهو همچنین قرار است مشارکت دستیاران وزرا در جلسات را محدود کند، تا جایی که از مشارکت آن‌ها در جلسات حساس ممانعت می شود.

برخی مسئولان در دفتر نتانیاهو معتقدند که تعدادی از دستیاران وزرا، اطلاعات نشست‌ها را فاش می کنند.

یک شخص نزدیک به نتانیاهو نیز در این باره گفت: آنچه اتفاق می افتد، دیوانه کننده است، در یک نشست حساس شرکت می کنیم و بعد از چند ساعات همه چیز منتشر می شود.

روز گذشته نیز روزنامه صهیونیستی«یدیعوت آحارونوت»، اعلام کرد که یک صهیونیست پس از ورود به بخش امنیتی دفتر نتانیاهو، کیفی را از آن‌جا سرقت کرده است.

این روزنامه که از این سرقت به عنوان «شکست امنیتی» یاد کرد، افزود که این فرد یک صهیونیست ۲۹ساله است و این اتفاق در آستانه مراسم موسوم به «عید کیپور» در دفتر نتانیاهو در خیابان غزه در قدس اشغالی رخ داده است.

منابع خبری اعلام کردند که فرد یادشده توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده است.

یدیعوت آحارنوت همچنین افزود که این فرد به اتهام سرقت یک موتور سیکلت از مقابل ساختمان وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز مورد بازجویی قرار گرفت.

روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، گسست در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است، به طوری که بسیاری از کارشناسان و مقامات صهیونیست درباره وقوع جنگ داخلی و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.