تهران – ایرنا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آموزگار می‌پذیرد. به گزارش ایرنا، علی فرهادی در گفت‌وگویی با بیان اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت استخدام آموزگاری هفته دوم مهر ۱۴۰۲ منتشر می‌شود، افزود: کسانیکه در مرحله اول آزمون […]

تهران – ایرنا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آموزگار می‌پذیرد.

به گزارش ایرنا، علی فرهادی در گفت‌وگویی با بیان اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت استخدام آموزگاری هفته دوم مهر ۱۴۰۲ منتشر می‌شود، افزود: کسانیکه در مرحله اول آزمون پذیرفته شده اند، اما در مصاحبه تخصصی امتیاز لازم را نیاورده اند می‌توانند انتخاب شهر دیگری در استان خود کنند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند از درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و یا آموزش و پرورش پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، سجاد صدیقی مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح کامل فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان گفت: در آزمون استخدام آموزگاری ۲۸ هزار نفر قرار بود جذب شوند اما بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ ظرفیت، خالی مانده و بیش از ۵۹ هزار نفری که در مرحله اول و چند برابر ظرفیت، پذیرفته شده‌اند برای حدود ۱۸ هزار شغل محل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این راستا، وزیر آموزش و پرورش پنجم مهر ماه در جمع خبرنگاران به کلاس‌های درس بدون معلم بویژه در دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه همه ظرفیت‌های آزمون استخدامی کامل نشده است، تعدادی از کلاس‌ها بدون معلم مانده که تا نیمه‌های مهر برای آنها معلم تامین خواهد شد.

رضامراد صحرایی درباره تعداد کلاس‌های درس بدون معلم اظهار داشت: آمار دقیق در این زمینه در دست نیست ولی تعداد خیلی کم و به تعداد ظرفیت باقی‌مانده آزمون استخدامی است.