فارس/ چهارصد و دوازدهمین شماره هفته‌نامه‌ خط‌حزب‌الله، با عنوان «وحدت برای مأیوس‌کردن دشمن»‌ منتشر‌ شد. سخن‌هفته خط‌حزب‌الله به مناسبت هفته‌‌ وحدت با عنوان «وحدت برای مأیوس‌کردن دشمن»‌ به این سؤال پاسخ داده است که چگونه می‌توان نقشه دشمن برای خدشه در وحدت و امنیت‌‌‌‌ملی را بر‌هم‌ زد؟ یادداشت‌هفته این شماره خط‌حزب‌الله با عنوان «جوان‌ایرانی می‌تواند…»‌ […]

فارس/ چهارصد و دوازدهمین شماره هفته‌نامه‌ خط‌حزب‌الله، با عنوان «وحدت برای مأیوس‌کردن دشمن»‌ منتشر‌ شد.

سخن‌هفته خط‌حزب‌الله به مناسبت هفته‌‌ وحدت با عنوان «وحدت برای مأیوس‌کردن دشمن»‌ به این سؤال پاسخ داده است که چگونه می‌توان نقشه دشمن برای خدشه در وحدت و امنیت‌‌‌‌ملی را بر‌هم‌ زد؟

یادداشت‌هفته این شماره خط‌حزب‌الله با عنوان «جوان‌ایرانی می‌تواند…»‌ نگاهی به تجربه‌ دفاع‌مقدس در اعتماد به ظرفیت عظیم جوانان با‌استعداد ایرانی در عبور از موانع و مشکلات، داشته است.

شماره‌ این هفته خط‌حزب‌الله به روح‌مطهر فرماندهان‌شهید دفاع‌مقدس، سرتیپ سیدموسی نامجو وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید یوسف کلاهدوز قائم مقام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ جواد فکوری مشاور جانشین رئیس ستاد مشترک، سرلشکر ولی‌الله فلاحی جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی و محمدعلی جهان‌آرا فرمانده سپاه خرمشهر به همراه دهها تن از مجروحین جنگ، سانحه هوایی سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ نیروی‌هوایی ارتش جمهوری‌اسلامی‌‌ایران در روز ۱۳۶۰/۷/۷ تقدیم می‌شود. 

نسخه مطالعه «خط حزب‌الله» را از اینجا مشاهده کنید.