مهر/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، انفجارهای تروریستی در پاکستان که شمار زیادی جان باخته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد. به گزارش المنار، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حزب الله انفجارهای تروریستی سرزده از سوی گروههای تکفیری ضد نمازگزاران در پاکستان که صدها شهید و زخمی و […]

مهر/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، انفجارهای تروریستی در پاکستان که شمار زیادی جان باخته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.

به گزارش المنار، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حزب الله انفجارهای تروریستی سرزده از سوی گروههای تکفیری ضد نمازگزاران در پاکستان که صدها شهید و زخمی و دهها مفقود برجای گذاشت را محکوم می کند.
در بیانیه حزب الله آمده است: ما مجدداً از علما و اندیشمندان می‌خواهیم که با این فکر گمراه مقابله کرده و ابعاد خطرناک آن را تشریح کنند. ما همچنین از کشورهای منطقه و سازمان‌های محلی و دینی و همه گروههای سیاسی و مردمی می‌خواهیم که همکاری مشترکی در مبارزه با گروههای تکفیری و تروریستی داشته باشند.
حزب الله لبنان بیان کرد: ما بر ضرورت تلاش حداکثری دولت پاکستان برای تحت پیگرد قرار دادن قاتلان و ممانعت از تکرار این جنایات تاکید می‌کنیم.
در بیانیه حزب الله لبنان همچنین آمده است: ما از خداوند متعال برای شهیدان طلب مغفرت می‌کنیم و به بازماندگان تسلیت می‌گوییم و با آنها همدردی می‌کنیم و برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم و همچنین توفیق در نجات زیرآوارماندگان و خارج کردن سالم آنها را خواستاریم.